Nyhedsbrev

mandag den 23. januar 2012

Nu nærmer 1. februar og afrejsen sig. Jeg har travlt med at forberede mig. Cooperative Learning bogen, jeg vil bruge til at undervise efter ,er kommet i en ny meget revideret udgave, så den har jeg brugt en del tid på at sætte mig ind i. Til jer der bruger Cooperative Learning kan jeg varmt anbefale den nye udgave. Den gør det simpelt og overskueligt at bruge Cooperative Learning. Den findes desværre kun på engelsk endnu, så der ligger en opgave til Jette Stenlev (Tidligere kollega fra KDAS som oversatte foregående udgave og introducerede mig til metoden.)

I går var jeg i Grindsted sammen med mine døtre Astrid og Kathrine for at besøge Flemming og Anni Schrøder som fra 1986 - 1994 arbejdede i Bangladesh bla. på Saraswatipur Boarding School. Det var spændende at blive briefet om stort og småt og at se billeder og video af det der venter. Vi sluttede af med at spise dejlig Bangla mad, så nu er jeg også forberedt på hvad der venter der.

Stor tak til Anni og Flemming for en dejlig eftermiddag og god mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar